style=“margin:0cm m 0cm 8pt“>Znáte alespoň některé internetové obchody, které rozváží do domácností potraviny? Můžete si je objednat v jejich e-shopech a přiveze vám je kurýr doslova až pod nos. Je to perfektní služba, kterou využívají tisíce lidí, a my bychom vám tímto chtěli pouze připomenout, že pokud i vy uskutečníte objednávku, s velkou pravděpodobností vám ji doveze kurýr oblečený ve firemním dresu. Tím bývá obvykle tričko, mikina nebo reklamní polokošile.
Nápisy na reklamním textilu jsou jednou z nejlepších forem reklamy, jaké existují. A víte, proč? Jde totiž o to, že je to hmatatelná událost, nikoli pouze vytištěný leták ve schránce anebo virtuální realita v televizi. Kurýra můžete pozdravit a on vám odpoví, můžete mu podat ruku a ve vhodné chvíli se i dotknout jeho trička. A pokud se dívkám kurýr líbí a přitahuje je, stejně tak pokud je kurýrem žena a setká se s přitažlivým zákazníkem, můžete se spolu i obejmout. Máte pak před sebou reklamní potisk přímo v hmatatelné podobě, a to je úplně něco jiného, než reklama, která se vám vnucuje mezi televizními pořady.
Potisk textilu je vhodnou formou k vyjádření vlastního životního stylu. Když si na sebe navléknete mikinu s vytištěným jménem a logem vaší výpravy, kterou zorganizujete pro přátele třeba ve formě cyklistického výletu okolo Třeboně, budete dělat sami sobě a vašemu životnímu stylu dokonalou reklamu. A uvědomte si, že takové události jsou velmi „nakažlivé“ v dobrém slova smyslu, můžete tím ovlivnit myšlení dalších lidí a ti mohou něco podobného zopakovat ve svém vlastním pojetí. Jinými slovy řečeno, nevtíravou a nevnucující se reklamou potiskem na vašich tričkách, polokošilích, mikinách či bundách šíříte pozitivní životní prožitky a dáváte tím příležitost dalším lidem, aby žili podobně, jako vy. A vy jim pouze poskytujete inspiraci, nic víc.