K reklamním předmětům, které se těší velké oblibě, patří i deštníky. Tento předmět snad nechybí v žádné domácnosti, ačkoli je to předmět, s nímž se vydáváme mimo domov jen velmi zřídka. Deštivých dnů je ve srovnání s těmi „nedeštivými“ jen zlomek, průměrně to bývá jen šest až deset dnů v měsíci, ale i přesto se reklamní deštník může stát velmi atraktivním souputníkem.
Výhodou těchto předmětů je to, že je lze vyrábět v mnoha krásných barvách i tvarech, mohou být skládací nebo dlouhé, s dřevěnou zahnutou rukojetí a jakmile je roztáhnete, máte nad hlavou obrovskou volnou plochu, kterou lze využít i pro potisk. A v současné době se na textilie dá vytisknout prakticky cokoli, může to být jen drobné reklamní logo, ale i velký portrét obličeje. Děti ocení motivy se zvířátky a postavičkami z večerníčků a jiných pohádek, dospělí mohou mít deštníky různě tematicky zaměřené od sportu přes přírodu třeba až k erotice. Nezapomínejte, že ochrana proti dešti skýtá poměrně velkou plochu, a že ji můžete využít i zcela bezezbytku.
Vybírejte pečlivě barvu deštníku
Obrovskou výhodou deštníků je jejich nízká cena i u poměrně kvalitních výrobků a také obrovský barevný rozsah látkových potahů. Obecně vám však doporučujeme nějakou z výrazných pastelových barev, protože déšť sám o sobě, spolu s šedou oblohou, může evokovat mírnou melancholii a smutek, a veselé barvy naopak deštivý den rozjasní.
Deštník a kšiltovka jako jeden komplet
Tyto dva předměty se sice k sobě příliš nehodí, ale darovat je s potiskem jako komplet klidně můžete. Kšiltovky se totiž nosí obvykle tehdy, kdy venku neprší, a mnozí lidé je využívají i v zimě, pokud není zrovna příliš silný mráz, a deštník si nad hlavu nasadíte pouze za deště, kdy vám kšiltovka nebude moc platná. Každopádně využijete buď jedno, nebo druhé, a obojí především chrání vlasovou pokrývku nebo pleš před poryvy větru a dešťovými srážkami.